piątek, 6 marca 2015

POKOLENIA Z SERCEM TWÓRCZYM

Wychowałam się w rodzinie artystek - "kur domowych".
Od pokoleń ciągle coś robimy, tworzymy, bawimy się i ciężko pracujemy wytwarzając cudowne rzeczy. 
Od pokoleń nasza praca służy drugiemu człowiekowi a jej efekty są darem od serca.
Moim mentorem jest moja babcia, która tworzy wspaniałe prace. Cały czas działa by nauczyć nas fachu i staranności.
Mama - to niesamowicie i hojnie obdarowana sercem i zdolnościami kobieta. Ona pierwsza otworzyła mi drzwi do prac ręcznych, uczyła cierpliwości i dokładności. Poświęcała swój czas i nadal go dla mnie ma, wspólnie "przeprowadzamy artystyczną  burzę mózgów".
A ja cóż - nie pozostaje mi nic innego jak kolekcjonować w swoim kalejdoskopie wszystkie te doświadczenia i skrawki serca naszej rodziny.
Przenoszę ten skrawek dziedzictwa i ciągle robię coś, przerabiam, wymyślam, maluję, wyklejam, haftuję.
Jak owa zabawka wprawiam w ruch te okruchy serca, z których tworzę ciągle coś nowego, unikatowego, a procesy zmian i twórcze natchnienia będę Wam prezentować na niniejszym blogu.

ZAPRASZAM :)

Na dzień dobry przygotowałam serduszko wykonane techniką DECOUPAGE:




To serduszko dedykuję Wam Drodzy Czytelnicy.





Pracę zgłaszam na wyzwanie "PRACA Z SERCEM" organizowane przez sklep PAPER CONCEPT.

W pracy wykorzystałam produkty ze sklepu:

* farbę akrylową brązową
* farbę akrylową białą
* serwetkę z motywem anielskim
* klej do decoupage
* preparat do spękań







Już wkrótce napiszę i pokażę Wam jak u nas wyglądają przygotowania do świąt...
Artystyczny nieład będzie zatem wynikiem procesu tworzenia. 
Pójdą w ruch niteczki, chusteczki, koronki, tasiemki, farby, aplikacje, papier, nożyczki i klej. 


4 komentarze:

  1. Piękna, romantyczna praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu PaperConcept :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykłe serce! Uwielbiam taki styl :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu PaperConcept :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne.czekam na więcej . pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń