czwartek, 9 kwietnia 2015

Pastelowo...

U mnie pastelowo świątecznie, radośnie a zarazem bajkowo papierowo :)
Dotychczas moje prace związane były z techniką DECOUPAGE, a dzisiaj przedstawiam papierowy pastelowy wianek, który można wykorzystać na wiele sposobów.
W święta służył jako ozdoba świeczki, a po świętach wykorzystałam go jako wianek do powieszenia:)




Moją pracę zgłaszam na wyzwanie "PASTELOWA WIELKANOC" organizowane przez sklep PAPERCONCEPT :)
Do wykonania mojego wianka użyłam materiałów ze sklepu:
- papier Majestik-Damask Blue 250G
- papier Majestik-Petal 250G
- szpilki dekoracyjne 40mm różowe
- oponka styropianowa

3 komentarze:

  1. Bardzo oryginalny, niespotykany wianuszek, piękna dekoracja! Dziękujemy za udział w wyzwaniu PaperConcept.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy pastelowy wianuszek stworzyłaś :) Dziękuję za udział w wyzwaniu PaperConcept.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny wianko - świecznik :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń