sobota, 9 maja 2015

DIY-WIANEK Z WIKLINY PAPIEROWEJ

Witajcie dzisiaj chciałabym Wam przedstawić jak powstaje wianek z wikliny papierowej.
W sieci jest mnóstwo filmików i kursików na przedmioty z wikliny papierowej, ja dzisiaj chciałabym przedstawić na kilku zdjęciach jak powstał mój EKO wianek z wikliny papierowej.

Na początku poprzecinałam stare gazety (kolorowe) na średniej wielkości paski, paski nawinełam na wykałaczkę (taką jak do szaszłyków) i powstały trąbki :) z których za pomocą dezodorantu uplotłam dużą trąbkę.






Uformowałam wianek i skleiłam klejem na gorąco.


Przemalowałam białą farbą akrylową- kilka razy.


Przemalowałam preparatem jednoskładnikowym na spękania.
Na końcu pokryłam wianek brązową farbą akrylową.
Oto i on :)


A teraz EKO dodatki :)
:) kokarda z papieru pakowego
:) serduszka z tektury zawieszone na sznurku



Jak się Wam podoba :)
Mam nadzieję że moja czytelniczka jest usatysfakcjonowana takim opisem :) POZDRAWIAM :)

PRACĘ ZGŁASZAM NA WYZWANIE "PRACA W STYLU EKO" ORGANIZOWANE PRZEZ SKLEP PAPERCONCEPT:)



Do wykonania mojej pracy użyłam materiałów ze sklepu:
-preparatu do spękań jednoskładnikowego
-białej i brązowej farby akrylowej

1 komentarz:

  1. Bardzo pracochłonna i wyjątkowa praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu PaperConcept!

    OdpowiedzUsuń